סרטון תדמית לעסק – הזווית של הלקוח

5 במרץ 2019

ביקשנו (מאוד יפה) מחברת סטארטאפ שמפעילה אפליקציה פופלארית (שהיום היא כבר חברה בשלה) שנעזרה בשירותי הפקת הסרטון (לאפליקציה, למותג, להדרכות פנימיות וכד’) שלנו, לשתף אותנו בתהליך בעזרת אחראי התוכן הדיגיטלי שלהם, זכינו בפוסט מעולה שנשמח לשתף איתכם:

“החיפוש שלנו התחיל, כמו תמיד, בגוגל. זה היה יומיים אחרי הגיוס הראשון ובישיבה הראשונה, הדבר הראשון שעלה, הוא שהנראות שלנו חייבת להשתפר. היינו אז עם אתר תדמיתי, דף פייסבוק, שני סירטוני יוטיוב ‘מחתרתיים’ ואפליקציה בהכנה. רצינו להיראות טוב יותר לקהל העתידי, למשקיעים הנוספים ובעיקר לעצמנו.

הגענו אל Filmsforachange אחרי שקיבלנו מספר המלצות שרק חיזקו אצלנו את התחושה שמדובר ב’שותף לדרך’. העומק אליו הגיעו אנשי התכנון מטעמם בהכנת סרטון התדמית הראשון של החברה/מותג, עזר לנו לחקור, לתעד ובעיקר להבין טוב יותר את המוצר אל מול קהלי היעד שלו.

בשלב השני, אחרי ההכנות המדוקדקות (ומי כמונו בעולם הפיתוח יודעים שאיפיון ראשוני ‘חזק’, הוא לפחות חצי הדרך לפתרון חכם), נכנסנו לשלב של איסוף החומרים. שימוש באנימציה מקורית, וידאו בתלת מימד,ו – Screen Shots מהמיטב שיש באפליקציה ועוד.

המוצר הראשוני, סרטון תדמית לחברה, היה כל מה שרצינו. אחרי סבב נוסף בשפה נוספת, כבר התחלנו לתכנן את הסירטונים הבאים, ייעודיים כל אחד על פי המטרה – למשקיעים, למשתמשים, לספקים, לאנשי החברה בתפקידים שונים.

האפליקציה קיבלה וידאו שיווקי משלה, האתר שילב סרטוני הדגמה ואנחנו ישבנו במצגות עם סרטי תדמית וגיוס משקיעים כך שהנראות עליה דיברנו כבעיה המרכזית שלנו, הפכה ליתרון הגדול שלנו. המוצר המעולה (טפיחה על השכם) יחד עם הנראות שובת העין, הביאו אותנו מהר מאד לפסגות חדשות ושני סבבי גיוס רציניים אחד יותר מהשני.

למדנו בדרך (המעייפת והשווה), שיש מספר גורמים שמובילים את הסטארטאפים המצליחים קדימה בהשוואה לאחרים:

# מוצר שיש בו צורך, טכנולוגיה מבוססת והוכחת יכולות – MUST.

# מערך שיווק ש’מדבר דיגיטלית’ (מנהלים, עובדים, יועצים ופלטפורמות)

# ניראות, בעיקר בתנועה (וידאו, אנימציות הדמייה וכד’) מעירה רגש אצל כל אחד, פי כמה מטקסט או תמונת סטילס.”

____________________________________________________________________________

גם אתם צריכים חברת הפקה שתלווה אתכם? שתוכל לקחת את הטוב שבמוצרים ולהפוך אותם לסרטוני תדמית, שיווק, גיוס והדרכה? פנו אלינו ונתחיל בתהליך >>

עוד מהבלוג

סירטוני דוגמא מתיק' העבודות