סרטי תדמית לעסקים

3 בנובמבר 2020

אחת הדרכים הטובות ביותר ליצור חשיפה רחבה לעסק ולמשוך לקוחות חדשים בהמוניהם בעידן הדיגיטלי, היא סרטון תדמית לעסק. סרט תדמית לעסקים הוא למעשה סרטון בו אתם בונים את התדמית שלכם כפי שאתם רוצים שקהל היעד יתפוס אתכם. לא מדובר בסרט דוקומנטרי ולא מדובר בסקירה מדעית, אלא בסרטון שבא לספר סיפור על העסק שלכם, על היתרונות שלכם, על הערכים שאתם מספקים ללקוחות ועל כל הסיבות הטובות לעבוד איתכם. יחד עם זאת, סרטי תדמית לעסק חייבים להיות אותנטיים ונאמנים למציאות ולעולם לא למכור לציבור משהו שלא קיים או שאינו עולה בקנה אחד עם המציאות, לטוב או לרע. על הרעיון של הפקת סרטון תדמית לעסק אתם בטח חושבים כבר לא מעט זמן ואם מה שמפריע לכם הוא השיקול של מחיר סרט תדמית, בשורות הבאות תוכלו למצוא כמה תשובות שיכולות לסייע לכם להגיע להחלטה הנכונה עבורכם.

דברו איתנו

077-4339500phone
במיילpencil

למידע נוסף לחצו כאן

 

סרט תדמית מחירים – כמה זה עולה?

אז כמה עולה להפיק וליצור סרטי תדמית לעסקים? האם זה משהו שרק מותגים גדולים יכולים להרשות לעצמכם, או שגם עסקים קטנים ובינוניים יכולים להפיק ממנו ערך בתקציב ריאלי? ובכן, אם בעבר התבססו סרטוני תדמית לעסקים על צילום סרטונים עם שחקנים, תפאורה, תלבושות, מאפרות, תאורנים, אנשי סאונד, במאי, מפיק, שכירות של לוקיישנים וכן הלאה, הרי שהיום אפשר לעשות את הכל במסגרת סרטון תדמית לעסקים בפורמט אנימציה, שגם נחשב לפורמט עדיף מבחינה שיווקית והסברתית ובדרך כלל מתקבל בצורה טובה יותר בקרב קהל היעד. במקרה של הפקת סרטוני תדמית מחיר כל סרטון נקבע על פי הפורמט שלו ועל פי המאפיינים המרכזיים שלו. בהנחה שיש תסריט, יש מסרים ויש מטרות שאותן אתם רוצים להשיג, הרי שבמקרה של סרטון תדמית מחיר סרטון אנימציה יהיה נמוך יותר משמעותית מסרטון מצולם. אפשר בהחלט להפיק גם סרטון מצולם בעלויות נמוכות, אלא שלא תמיד התוצאה תעלה בקנה אחד עם המטרות שאותן אנו רוצים להשיג.

סרטי תדמית לעסקים

סרטי תדמית מחירים ושיקולים אחרים

אחרי שאמרנו את כל זה, בהפקת סרטון תדמית לעסק מחיר הוא בהחלט פרמטר שאי אפשר להתעלם ממנו ופעמים רבות נבחר את סוג הסרטון, את אורך הסרטון ואת רמת המורכבות שלו, בהתאם לתקציב העומד לרשותנו. יחד עם זאת, צריך להבין שבהפקת סרט תדמית מחירים יכולים לנתב אתכם לכיוונים שבסופו של דבר לא ייצרו עבורכם את הערך הנדרש, כך שבא הפסדכם בשכרכם. ובכל זאת, תקציב קשיח זה לא משהו שאפשר להתווכח איתו ולכן חשוב מאוד שבכל פרויקט של צילום סרטון או הפקת סרטון אנימציה לעסק, תוכלו לשבת בצורה חופשית עם איש מקצוע שידע להניח בפניכם את הטרייד-אוף הנכון בין מחיר ובין מטרות. עולם הפקת סרטוני התדמית הוא עולם רחב ומגוון מאוד שמציע אפשרויות רבות סביב פרמטרים של אורך סרטון, מורכבות הפקה, אנימציית דו מימד או תלת מימד, תסריטים מכווני מחיר וכן הלאה, ואתם צריכים פשוט את איש המקצוע שיסדר עבורכם את כל האפשרויות האלה ויכוון אתכם לאופציה הנכונה ביותר גם בהתאם לתקציב העומד לרשותכם וגם בהתאם למטרות שאתם רוצים להשיג, בלי להתפשר על אף אחד מהם.

סטודיו Films for a Change מציע לכם את האפשרות להפיק סרטון תדמית לעסק בליווי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. לרשותנו צוותים מקצועיים מעולם האנימציה והקולנוע, המתמחים בהפקת סרטוני אנימציה וסרטונים מצולמים בהתאם להעדפות הלקוח ולשיקולים מקצועיים סביב מטרותיו השיווקיות של הסרטון. לפרטים נוספים על האפשרויות המוצעות על ידינו בתקציבים תחרותיים וריאליים בהחלט, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-4339500.

מילים מהבלוג