הפקת סרטוני אנימציה

3 בנובמבר 2020

אחד היתרונות החשובים ביותר של סרטון אנימציה על פני סרטון מצולם הוא, שסרטון אנימציה מאפשר לכם לבנות לעצמכם את העולם שמתאים לכם במקום למצוא את הדרך להשתלב בעולם הקיים. הפקת סרטוני אנימציה היא הדרך הטובה ביותר להעביר מסרים מורכבים, תיאורים מורכבים, או סצנות מציאותיות מורכבות, בפשטות, בקלות ובבהירות רבה. אבל גם התהליך של הפקת סרטי אנימציה הוא לא תהליך פשוט ומחייב עבודה מקצועית מקדימה עוד לפני הקו הראשון שצויר. מה כולל התהליך הזה ולמה הוא נועד? על כך נדבר בשורות הבאות.

לצפיה בדוגמאות לחצו כאן

 

הפקת סרט אנימציה – איך עושים את זה?

התהליך של הפקת סרטון אנימציה מתחיל תמיד באנליזה של המסרים אותם רוצים להעביר הלקוח, בניתוח התוכן המיועד של הסרטון ובהגדרת המטרות שאותן אמור הסרטון להשיג. אם אתם פשוט רוצים להראות אנשים מדברים ומספרים סיפור על העסק, ייתכן שיהיה זה נכון יותר להפיק סרטון מצולם של מנהלים ועובדים בחברה, או של שחקנים מקצועיים. אבל אם אתם רוצים להציג מסרים מורכבים, להסביר על הפעילות שלכם מאחורי הקלעים, להסביר תהליכים ומנגנונים נסתרים במוצרים שלכם, לשקף את היתרונות שלכם וליצור מרחב שתואם בדיוק את המטרות השיווקיות שלכם, הפקת סרטי אנימציה היא הקטגוריה המתאימה לכם ביותר. מרגע שיש בידינו את מטרות הסרטון ואת המרכיבים המרכזיים שלו, אנו פונים לשלב של בניית תסריט בו מפורט כל פרט ופרט בכל סצינה, לרבות טקסטים, גרפיקה, סאונד, בימוי סצנה, קריינות וכן הלאה. רק כשכל אלה מוכנים ועברו ביקורת של הלקוח ושל אנשי מקצוע בתחום האנימציה והקולנוע, מתחיל שלב הביצוע של יצירת הסרטון עצמו.

סרטי תדמית לעסקים

כמה עולה הפקת סרטון אנימציה?

בבחינת כלל היתרונות של הפקת סרטון אנימציה מחיר יכול בהחלט לשחק תפקיד חשוב ובמרבית המקרים מדובר באופציה זולה יותר מאשר האופציה המצולמת, אם כי מחיר לא אמור להוות שיקול מכריע בשיקולים בעד ונגד כל אחת משתי האופציות הללו. ככלל, הפקת סרטון אנימציה יכולה לעלות לכם כל סכום בין כ-5,000 שקלים ועד 60,000 שקלים והמדובר כמובן בסרטונים עסקיים קלאסיים הכוללים סרטי תדמית, סרטי מוצר, סרטי הדרכה וסרטי שיווק. סרטוני אנימציה באורך מלא זה כבר סיפור אחר לגמרי עם רמות מחירים שונות לחלוטין. הפקת סרטוני אנימציה לא רק עולים פחות, אלא גם מאפשרים לכם להשיג יותר. דמיינו רק את העלות של צילום סצנה ברחוב, לרבות סגירת רחוב, אבטחה, תאורה, מאפרת, מלבישה, השכרת תלבושות, צלם, שחקנים וזמן צילום שיכול להימשך שעות לטובת סצנה של מספר שניות. את כל זה אפשר ליצור באנימציה בעלות יחסית זניחה, ולא רק שזה לא בא על חשבון שום מטרה שלכם, אלא לרוב אף תומך טוב יותר במטרות הסרטון.

בסטודיו Films for a Change תוכלו למצוא צוות של מקצוענים בעולם הקולנוע והאנימציה, אנימטורים מוכשרים מן השורה הראשונה בישראל, אנשי תסריט, בימוי והפקה בעלי ניסיון רב ורקורד של מאות סרטונים למותגי ענק, חברות סטרט אפ ועסקים קטנים ובינוניים. התקשרו אלינו עוד היום לטלפון 077-4339500 ונשמח לספר לכם על היתרונות של סרטוני אנימציה, על המחירים ועל האימפקט שאלו יוכלו לייצר על השורה התחתונה של העסק שלכם.

מילים מהבלוג