סרטי תדמית אנימציה

3 בנובמבר 2020

סרט תדמית הוא כלי שיווקי רב עוצמה, באמצעותו ניתן להשיג שורה של מטרות ובראשן חשיפה חכמה ומבוקרת של המותג והעסק מול קהל היעד, הדגשת היתרונות התחרותיים ויצירת חיבור רגשי ומנטאלי בין קהל היעד ובין המותג. סרטי תדמית, אם הם מבוצעים בצורה הנכונה ובידי אנשי המקצוע הנכונים, יכולים גם להפוך בקלות לסרטונים ויראליים שיכולים להפוך בין לילה עסק קטן ועלום שם למותג מן השורה הראשונה. בתוך כל הקטגוריה של סרטוני תדמית, סרטי תדמית אנימציה הם ללא ספק האטרקטיביים ביותר, וזאת מכמה סיבות שנעמוד עליהן בשורות הבאות.

לצפיה בדוגמאות לחצו כאן

 

מהו סרטון תדמית אנימציה?

ובכן, ממה כפי שזה נשמע, סרטון תדמית אנימציה הוא סרטון שמבוסס כולו על אנימציה. בסרטון כזה לא רואים בניינים אמיתיים, אנשים אמיתיים או מוצרים אמיתיים, אלא רואים את השיקוף שלהם דרך דמויות אנימציה. לאמת הפשוטה הזאת ישנם מספר יתרונות חשובים, בגינם יותר ויותר מותגים בוחרים באופציה של סרטי תדמית אנימציה על פני סרטי תדמית מסורתיים. היתרון המשמעותי ביותר הוא החופש הבלתי מוגבל בהעברת רעיונות, קונספטים וסיטואציות לצופה, באופן שמעורר בו רגש חיובי ללא דעות קדומות וללא נופך מסחרי. אצל כל אחד מאיתנו, מתחברת האנימציה לאהבת ילדות, לתמימות ולדמיון, שלושה מרכיבים שמאפשרים ליצור אצל כל קהל יעד רגש חיובי סביב תוכן הסרטון.

סרטי תדמית לעסקים

מהם היתרונות האחרים של סרטוני תדמית אנימציה?

סרטון אנימציה מעניק לכם את האפשרות להסביר קונספטים מורכבים שלא ניתן להסביר אותם בסרט מסורתי – לעבור ממסר למסר במחי פריים אחד, להציג ולהסביר מציאות נסתרת (למשל, איך עובד מוצר מסוים שלכם מבפנים), להדגיש ערכים מסוימים על פני אחרים ובעצם להציג כל מסר שאתם רוצים להציג לכל מטרה שהיא מבלי להיות מוגבלים בחוקי הפיזיקה ומבלי ליצור דעות קדומות שנובעות מדמותם של שחקנים ומהתפאורה המקיפה אותם. סרטון תדמית אנימציה מאפשר לכם לשלב אלמנטים שונים של סאונד, טקסט וגרפיקה, לעבור משיווק לאינפורמציה ולהיפך, להתאים את הדמות למסר ולרגש שאותו אתם רוצים ליצור, ובעצם לספר לקהל היעד שלכם סיפור אמין על עצמכם. בהזמנת סרטון תדמית אנימציה מחיר הוא גם יתרון לא קטן, שכן העלות של הצגת אותו סיפור אנימציה שאתם בונים לקהל היעד שלכם, תהיה גבוהה עשרות מונים במודל של סרטון מסורתי עם דמויות אמיתיות.

סטודיו Films for a Change, המנוהל על ידי איתי ליבנה, בעל 22 שנות ניסיון בבניית סרטי אנימציה למגזר העסקי ובכלל, מציע לכם את האפשרות לבנות סרטון תדמית אנימציה שיאפשר לכם להיחשף לקהל יעד נרחב בצורה אטרקטיבית, חיובית ואפילו משעשעת. את התסריט נבנה ביחד וגם את המסרים שאתם רוצים להעביר, ומשם ייבנו אותו עבורכם המקצוענים של Films for a Change באנימציית דו מימד או תלת מימד לבחירתכם. לפרטים נוספים והזמנות, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 077-4339500.

מילים מהבלוג