כמה עולה סרט תדמית

14 ביוני 2018

 כמה עולה סרט תדמית?

אם אתם באמת רוצים להבין את כל הסיפור, אז תשקיעו 4 דקות ותקראו, יש פה מספרים ותיאורים שיספקו לכם מידע רב.

אם אתם לא מסוגלים לקרוא, אז צרו איתי קשר ואני אסביר לכם הכל

תחום הפקת סרטונים לתדמית, לשיווק או להדרכה זה תחום לא זול שדורש הרבה ידע, ניסיון ואנשי מקצוע מהימנים שיודעים ומוכיחים את היכולת הקולנועית, טלויזיונית, פרסומית ולא פחות חשוב- העסקית שלהם. כי הצורך האמיתי הוא: לחבר ביזנס לסרט שמייצר ביזנס. בהפקת סרט אתם משלמים על שלושה דברים עיקריים:

  1. על אנשי המקצוע השונים, הניסיון והמיומנויות שלהם
  2. על ייצור חומרי הגלם השונים
  3. אורך הסרט.

אנחנו מפיקים סרטי תדמית ומוצר בתקציבים של החל מ 11,000 ש”ח ל 15,500 ש”ח ל 26,000 ש”ח, 34,000  ול 150,000 ש”ח

כל ההפקות והלקוחות בכל רמות התקציבים מקבלים את אותה ההשקעה בשירות, בעבודת ההפקה, בפיצוח הקונספט, קהלי היעד, כתיבת התסריט, עבודת הבימוי, הצילום העריכה והאנימציה. אנחנו עובדים עם הלקוחות שלנו לטווחים ארוכים ולא לעסקאות חד פעמיות כי הרי הצורך העסקי שלכם הוא לצמוח, והיכולת התקציבית שלכם פעם תביא צורך לסרט שעולה 11,000 ש”ח ופעם לסרט תדמית שעולה 35,000 ש”ח זה משתנה מצורך לצורך ומזמן לזמן .

  כשעושים צעד של הפקת סרט תדמית שצריך להגשים מטרות עסקיות רציניות, אז השקעת הכסף נדרשת.  אבל רק תזכרו שבאותה המידה מובטח לכם נשק תדמיתי שיווקי יעיל עם החזר השקעה שיסייע למחלקת השיווק להגיע למטרות שלה ולאנשי השיווק לדייק את הstory telling שלה.

כאן נדרשת היכולת לא רק לעשות סרטים ולא רק לעשות עסקים אלא לדעת לנתח, להבין וליצור את שניהם.

 יש חברות או סטרטאפים שמשקיעים 15,000 או 18,000 ש”ח בסרט שמסביר אותם ואת המוצר שעוד אין להם, ויש כאלה שרוצים סרט תדמית  מורכב יותר שמשלב וידאו ואנמציה שעולה בין 21000 ש”ח ל 34,000 ש”ח שבדרך כלל מחזק את התדמית שלהם כמורכבת ורצינית יותר, זה מעלה אותם מדרגה ומספק ייתרון עסקי רב. יש את החברות ואת האסטרטגיות שמצריכות מורכבות חומרי גלם גבוהה יותר ומגיעות גם ל 40,000 או 55,000 ש”ח.

בדרך כלל, ככל שהתקציב עולה כך תתחזק תדמית החברה, זה נע ונד על פי הצרכים העסקיים, חומרי הגלם שאנחנו מייצרים, הראייה השיווקית ומורכבות הסרט הנדרשת להשגת כל המטרות. כך זה עובד עם כל גודל של חברה, ותיקה או צעירה, זו בדיוק אותה צורה של קבלת החלטות ואותם התקציבים. בדרך כלל זה נע בין 16,000 ל 34,000 ש”ח +מע”מ

סרטי אנימציה דו מימד יהיו זולים יותר מסרטי אנימציה בתלת מימד כי מדובר במורכבות אחרת של ייצור חומרי הגלם, כשמחליטים לעלות מדרגה אז יש את הפקות הוידאו – של צילום מקורי שאנחנו מבצעים עם הצוותים שלנו. עם או בלי צילומי אויר ורחפנים או שעושים שימוש בוידאו מממאגרים קיימים שאנחנו אוספים לאחר ביצוע התאמות לקהלים ותחקירים ואז שילובם עם אנימציה שאנחנו מייצרים. ולא נתעלם משחקנים או ניצבים או פרזנטורים מקצועיים שמוסיפים לתקציב עוד כמה אלפי שקלים.

התקציב גם נגזר מאורך הסרט. ככל שהסרט ארוך יותר, נדרש ייצור של יותר חומרי גלם.

יצירת סרט תדמית עולה בין 13,000 ש”ח לחומרי גלם במחיר נמוך  וזמן סרט לא ארוך במיוחד ומטפסת  ל 20,000 ש”ח ל 35,000 ש”ח  45,000 ש”ח ויותר. הכל על פי מורכבות, סוגי וכמות החומרים שאנחנו מייצרים בעבורכם.

אז כמו שאתם רואים, זו עשייה מורכבת ועל כן היא גמישה בתקציבים שלה  ודורשת ניסיון והבנה עסקית קולנועית והפקתית- אם עצרתם כאן ואתם מרגישים מבולבלים אז תפשטו את הדברים וצרו איתי קשר, אני אסביר לכם הכל.

השוואת מחירי הפקת סרטון תמיד חשובה.

קבלו עצה ידידותית ויעילה : בכדי ל”השוות תפוחים לתפוחים” אני מציע לבחון מול הספק מה ניתן להשיג בשני טווחי תקציב- לדוגמה מה מציעים ב-20 וב- 30 א’ ש”ח. מה ההבדלים, כיצד זה בא לידי ביטוי במוצר ואיך זה נותן מענה לצרכים שכרגע הגדרנו?

ושימו שימו לב לפרטים הקטנים שלאיש שלא בא מהתחום בהחלט לא יקפצו לעין- למשל- כמה סבבי תיקונים יש לכם בכל שלב בתהליך? בכמה מתוקצבים השלבים? אל תסחפו אחרי אנשי מכירות חלקלקים והבטחות ריקות מתוכן, תסתכלו בכמה שיותר עבודות שבית ההפקה יכול להראות לכם ותוודאו שזה הוא עשה אותן ושהאנשים שעשו אותן באמת עובדים אצלו !!!  לפעמים אתם עלולים לגלות שנכנסתם למפעל סלמי שיפרוס אתכם דק דק ויפתיע אתכם לאורך ההפקה בעוד סעיף שלא ידעתם ובעוד תקציב שלא תכננתם ולא לחברת הפקה מהימנה שעובדת עם ולמען הצלחת הלקוחות שלה.

דברו עם האנשים שמנהלים את חברת ההפקה, תבררו טוב טוב מי ממשיך אתכם את תהליך ההפקה, הקריאייטיב, הבימוי והיצירה. אצלנו זה אני, נעים מאוד. אני איתכם מההתחלה ועד לסוף התהליך עם צוות ההפקה, העיצוב, האפקטים הצילום, העריכה המקצועי והמהימן שלי שעובד ועומל כולו למענכם.

ובסופו של יום, גם אם עוד אין לכם תקציב מאושר ומדויק לטובת הפקת סרט תדמית, יש לכם מושג די טוב כמה הארגון או אתם יכולים ומוכנים להשקיע בפרויקט. זה טווח התקציב שעליכם לבחון בכדי להבין מה תוכלו לקנות בתקציב, ובכדי שתוכלו להשיג הצעה מגובשת ומושכלת לביצוע המשימה.

דברו איתי ואבצע בעבורכם את שכלול הפרטים והתאמת הסרט לצרכים העסקייםמוזמנים ליצור איתי קשר

איתי ליבנה

 

 

 

 

 

מילים מהבלוג