סוגי מודעות עבור קמפיין וידאו ביוטיוב

22 באוקטובר 2019

פלטפורמת הוידאו הגדולה בעולם היא ללא ספק השליטה הבלתי מעוררת שאליה עולים יותר משמונה שעות צפייה מדי דקה, יוטיוב מבית גוגל. מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לנו להפעיל קמפיין וידאו ביוטיוב בקלות יחסית, עם סוגי מודעות שונים. בחרנו לסקור שלושה סוגים שיסייעו לכם לבצע את המהלך הנכון בקמפיין.

מודעות ביוטיוב – 3 סוגים מרכזיים:

בעזרת Google ads כאמור (ניתן לגשת לשם ישירות או דרך לשונית הפירסום וקידום מתוך ה settings של הערוץ שלכם ביוטיוב), מתאפשר הפרסום ברחבי האתר, בסירטוני יוטיוב המוצגים כשתולים באתרים אחרים ובתוצאות החיפוש של יוטיוב.

מודעות באמפר / bummper:

אלו המודעות שצצות לפני סירטונים למשך 6 שניות (לאחרונה מתאפשרות מודעות של 12 שניות למותגים מסוימים) ולא ניתן לדלג עליהן. הם נתפסות מעצבנות במידה מסוימת, אך מאפשרות חשיפה בטוחה. מודעות באמפר ביוטיוב מתאימות להשקות גדולות, העברת מסר על שירות חדש והזמנה למעורבות.

מודעות גילוי/ discovery:

מודעות מסוג זה, נמצאות בצידי הסירטונים ביוטיוב. כ 20 אחוז מהצופים בכל סירטון, ילחצו וימשיכו לאחד מהסירטונים המוצעים על ידי יוטיוב ולכן הפרסום בדרך זו, בהתחשב בתוכן שהלקוח הפוטנציאלי שלנו רואה, מאד מדויק. מודעות דיסקאברי יעילות למוצרי מוזיקה, הייטק ושירותים בלעדיים.

מודעות ברצף / in stream:

בדומה למודעות באמפר, מודעות בתוך רצף ההשמעה של יוטיוב, יופיעו לפני, תוך כדי או אחרי סירטונים אחרים. האפשרות לדלג על התוכן תופיע למשתמשים מספר שניות לאחר תחילת הפרסומת, כך שהמשיכה לראות את ההמשך והעניין הויזואלי שיוצרים בפתיח, קריטיים להצלחת העברת המסר בשיטת פרסום זו.

דגשים נוספים שישפרו את קמפיין הוידאו ביוטיוב שלכם:

א. טייבו את כותרת ותכני הסירטונים.

ב. ספרו על עצמכם בחלק של ‘אודות’ הערוץ.

ג. הוציאו קישורים וציינו פרטי תקשורת בחלקים הנל.

ד. חלקו את הסירטונים לרשימות playlists.

דגשים לסירטון פרסומת ביוטיוב:

כדי למקסם את הפוטנציאל של קמפיין וידאו ביוטיוב, כדאי לשים לב למסר (בסוגי מודעות מסוימים תוכלו לפרט, באחרים רק להשתמש בקריאות לפעולה וכותרות קצרות) והקישורים אליהם מובילה המודעה –  תוכלו לבחור להעביר את הגולש המקליק לערוץ שלכם, לאתר או לסירטון אחר.

סירטון טוב, הוא כזה שיפעיל אצל קהל היעד שלכם את הרגשות שאתם רוצים כלפי מה שתציגו בו. ב Filmsforachange, צוות מקצועי ומנוסה בהפקת סרטי קמפיין ליוטיוב (ופלטפורמות/מטרות נוספות), נשמח לסייע לכם, דברו איתנו >>

עוד עצות וסיפורי מקרה שכדאי להכיר

מתיק העבודות שלנו