הפקת סרטי חברה, מוצר ותדמית – יוצאים מהמשבר עם 5 טיפים

1 באפריל 2020

ארגונים וחברות שמכינים את המודל העסקי ל’יום שאחרי’ המשבר שנובע מהתפשטות וירוס קורונה (COVID-19) ברחבי העולם ובישראל, נעזרים בטכנולוגיה ובייעוץ מקצועי כדי להתאים את עצמם ולנצל את היכולות העסקיות החדשות. בעזרת סרטי חברה פנים וחוץ ארגוניים, סרטי הדרכת התקנה/הטמעה, סרטוני שיווק מוצרים, שירותים וסרטי תדמית – מוצגות היכולות בצורה קלה ונעימה לקליטה. כך יוצאים מהמשבר בעזרת הטכנולוגיה, 5 טיפים שיסייעו לעסקים בישראל להתכונן ליום שאחרי.

טיפ מספר 1

זום, האנגאאוט, שיחת וידאו בוואטסאפ, ערוצי טלגרם. אלו לא אמורות להיות מילים ב’סינית’ עבורנו כבעבר. כל עובד צריך להתחיל להכיר ולהשתמש בכלים החשובים האלה, שמאפשרים המשכיות עסקית גם בימי בידוד וניתוק/ריחוק חברתי. 

טיפ מספר 2

אלקטרה מוכרת מוצרי ניקוי וחיטוי לישראלים באמזון. תסתכלו היטב על המשפט הזה ותסיקו מסקנות לגבי העסק שלכם: איך אתם יכולים להכניס גיוון עסקי ומודל חדש שיצור אפיק הכנסות חדש?

טיפ מספר 3

אם המוצר/שירות שלכם מיועד לעולם העסקי (B2B), כוונו אל העסקים שבתקופה זו מתפקדים טוב יותר מאחרים, אם זה על סמך ניהול נכון או שירות/מוצר מבוקש מהרגיל. רשתות השיווק וחברות בניית אתרי אינטרנט, הן שתי דוגמאות טובות למשפחות עסקים שזוכות לעדנה דווקא בימי משבר.

טיפ מספר 4

תמחור חדש הוא לא בהכרח ירידה ברווחיות. לכל עסק יש הוצאות, אך במספר אפיקים הן קטנו פלאים. זהו אותם, קחו אותם בחשבון בתחשיב החדש של התמחור ותאפשרו לעסקים/צרכנים להנות מהשירות/מוצר/מותג שלכם, במחיר ‘אפשרי’ לימי הקורונה. 

טיפ מספר 5

אם מה שאתם מציעים הוא בין היתר שירות קבוע, או במסגרת המחיר שהצרכן משלם, הוא מקבל מיכם גם שירות חד פעמי, אין זמן טוב יותר מעת משבר להציג שירות יוצא דופן שיזכה לתהודה מיידית וארוכת טווח. נצלו את הירידה בפעילות העסקית – אם יש – כדי לשפר את מערך שירות הלקוחות, התמיכה, הטיפול במקרי קיצון והפיצוי כשצריך. 

 

בעוד שנה עד שנה וחצי, ירצה הוירוס החדש קורונה/קוביד-19 או לא, העולם יהיה כבר ‘אחריו’ בעזרת תרופות רלוונטיות וכמובן חיסון שיופץ ויגן על האוכלוסיה, כדי לאפשר למשק העסקי להמשיך להתקיים. בין 2020 לעת מציאת החיסון, יש חודשי עבודה רבים שבהם יקבעו השורדים במאבק הכלכלי, האישי והארגוני. עסקים וחברות שישיכלו להתגמש אל תוך התקופה הלא יציבה הקרובה, יוכלו בעזרת טכנולוגיה וייעוץ מתאים, להמשיך להפיק רווח מפעילותן ולהגדיל את השורה התחתונה. 

אחד הכלים הפופלארים בעולם בתקופה זו, הוא שידור/צילום של הרצאות והנחיות מרחוק. בבית הפקת הסרטונים Filmsforachange, אנו עומלים בימים אלו על סרטי הדרכה מרחוק, הטמעה, אינטגרציית מערכות והוראות הפעלה/שיווק ותדמית בינלאומיים.

התייעצו עימנו לבחירת הסרט שנוכל להפיק עבורכם, כדי שגם המוצר/מותג/שירות שלכם יהיה ערוך ליום שאחרי הקורונה.

מילים מהבלוג

עבודות לדוגמא