צילום סרטוני תדמית

3 בנובמבר 2020

אחרי חודשים או שנים ארוכות שאותם הקדשתם לפיתוח המוצר ופיתוח הפעילות העסקית, כעת אתם עומדים מול האתגר של הבאת המוצר שלכם אל השוק. ישנן כמובן דרכים רבות לעשות זאת, אבל בעידן הדיגיטלי בו כולנו צופים במדיה לאורך כל היום, דרך הטלפון, דרך המחשב ודרך מסך הטלוויזיה, סרטון תדמית הוא ללא ספק אחד הפתרונות הקלים והיעילים ביותר ליצירת חשיפה רחבה של המותג בפני קהל היעד. אז מה כולל התהליך של צילום סרטון תדמית ואיך עושים את זה? על כך נספר לכם בשורות הבאות.

לצפיה בדוגמאות לחצו כאן

 

מה כולל התהליך של צילום סרטוני תדמית?

ובכן, כל תהליך של הפקת סרטון, מצולם או אנימציה, מתחיל באנליזה של המסרים אותם אנו רוצים להעביר, המטרות שאותן אנו רוצים להשיג באמצעות הסרטון והרגשות אותם אנו רוצים לעורר בצופים. בהמשך לכך, נבנה תסריט המפרט עד הפרט הקטן ביותר את הדמויות בכל סצנה, את התפאורה, את האופי הכללי, את המסרים וצורת ההעברה שלהם ואפילו את המוסיקה, התאורה והלבוש של כל דמות. בתהליך של צילום סרטי תדמית, כל פרט קטן יכול “ללכוד” את הצופה אל תוך המסר או לדחות אותו ממנו, ולכן כל כך חשוב לעבור את השלב של תכנון ותסרוט הסצנות השונות לאורך הסרטון כולו. בהמשך לכך, מבוצע תהליך של הפקת הסרטון, גיוס שחקנים, בחירת לוקיישנים, רכש והזמנה של כל הפריטים הנדרשים ובימוי הסרטון. שימו לב שישנה גם האפשרות של סרטון אנימציה, שפעמים רבות מאפשר להעביר מסרים מורכבים יותר בצורה מובנת יותר ומעמיקה יותר, אם כי לכל סרטון ולכל עסק יש להתאים את הפורמט הנכון לו.

צילום סרטוני תדמית

האם תצטרכו להשתתף בסרטון?

אם אתם בוחרים באופציה של צילום סרטון תדמית על פני האופציה של סרטון אנימציה, ברור שבסרטון הזה יצטרכו להשתתף בני אדם. בני האדם האלה יכולים להיות אתם והם יכולים להיות שחקנים שאין להם שום קשר עסקי איתכם. הבחירה לקחת חלק בסרטון תדמית היא בחירה בעלת משמעות ותלויה במסר ובמטרות הסרטון. במקרים מסוימים נרצה להציג סרטון ראיונות עם מנהלים בכירים בארגון ובמקרים אחרים נעדיף ליצור סצנה מבוימת בליווי שחקנים מקצועיים. השיקול פה צריך להיות מקצועי נטו ומבוסס על הבנה של אנשי המקצוע המנצחים על התהליך, לגבי האופן האידיאלי בו ניתן להשיג את מטרות הסרטון, בין באמצעות צילום אותנטי של מנהלים ועובדים בארגון ובין באמצעות שחקנים מקצועיים.

סטודיו Films for a Change בהנהלת איתי ליבנה, מתמחה בתחום של צילום סרטוני תדמית, סרטי שיווק ומוצר וסרטי שיווק בדיגיטל, הן בפורמט מצולם והן בפורמט של אנימציית דו מימד או תלת מימד. הסטודיו כולל בתוכו צוות שלם של אנשי מקצוע בתחום ההפקה, הבימוי והאנימציה, ומביא לכל סרטון את כל היכולות המקצועיות והקולנועיות הנדרשות ליצירת סרטון אפקטיבי ומנצח. לפרטים נוספים וקביעת פגישת היכרות, צרו קשר עוד היום בטלפון 077-4339500.

מילים מהבלוג