סרטוני הסברה באמצעות אנימציה

22 במרץ 2022

אחת הדרכים הפופולריות ביותר כיום לשווק חברות, ארגונים ותעשיות שונות ומתפתחות היא באמצעות סרטונים ויזואליים, שמושכים בשנייה את תשומת לבו של קהל היעד. בעצם כל העולם כיום פועל על בסיס האלמנט הויזואלי וניתן לראות זאת באמצעות המדיות החברתיות, תעשיות הסרטים, הסדרות ועוד. לכן, עיקרון זה לא פוסח על העסקים וגם הם עושים בו שימוש עם סרטוני הסברה באמצעות אנימציה או צילום.

מטרתם של סרטוני הסברה

סרטון הסברה הוא מעין סרטון הדרכה שיכול להיות עבור פנים הארגון, משמע הדרכה מעניינת ומרתקת של חומר חשוב עבור העובדים שלנו. מצד שני, סרטון הסברה הוא גם כלי שיווקי שניתן להפיץ לקהל היעד שלנו. סרטון מסוג זה הוא שיווקי, אך לא באופן מובהק, ובכך מבסס אמון עם הקונים שלנו.

למה לבחור דווקא באנימציה

כל סוג סרטון כמעט ניתן לצלם, אבל ישנה גם האופציה לעשות הפקת סרטוני הסברה באמצעות אנימציה. היתרון של הפקת סרטוני אנימציה לחברות הוא מבחינת גבולות. משמע, הפקת סרטון מצולם היא אמנם מאד מציאותית, אבל היא גם מאד מקרקעת אותנו למציאות כלשהי שלא ניתן לעבד אותה.

מן הצד השני, הבחירה של הפקת סרטוני אנימציה לעסקים מורידה מאתנו את המגבלות של המציאות ומאפשרת לנו ליצור כל סוג של קונספט, כל סוג של מסר, וכל סוג של סיפור שנרצה להעביר. במסגרת הפקת סרטי אנימציה לארגונים שונים נוכל בעצם להעביר מסרים מסובכים שקשה לקשר למציאות, באופן קליל, חכם ומתוחכם יותר.

 

סרטוני הסברה באמצעות אנימציה עם איתי לבנה

חשוב להבין כי סרטוני הסברה באמצעות אנימציה קשה מאד לעשות באופן עצמאי ובלי סיוע. לכן, אם אנחנו רוצים הפקת סרטוני אנימציה לתעשיות, או רק הפקת סרטוני אנימציה לחברות קטנות ובינוניות, עדיין נצטרך יד מקצועית ויצירתית, כמו זו של איתי לבנה. חברתו Films for a change עוסקת כשני עשורים בתחום וכבר ביצעה הפקת סרטוני אנימציה לארגונים, והגיע הזמן שתצטרפו.

לסיכום

הפקת סרטוני אנימציה לעסקים, או הפקת סרטוני אנימציה לתעשיות ועוד, היא דרך אפקטיבית ביותר גם לשווק את החברה שלנו וגם להדריך את העובדים שלנו, בצורה שהיא נטולת מגבלות של יצירתיות ומחשבה. כך נוכל להעביר מסרים חשובים ומורכבים, אך באופן מעניין ומדויק.

מילים מהבלוג