סרטון תדמית לחברה – לייצר יתרון תחרותי, להפיק וידאו תדמיתי עסקי

13 בנובמבר 2018

תמונה שווה אלף מילים אבל וידאו טוב שווה כמו אלף תמונות. הוא באמת מורכב טכנית מאלפי תמונות, אבל לא נצלול לטכנולוגיה וה – Making of של סרטון תדמית לחברה. נתמקד הפעם בפן השיווקי-מיתוגי, הזרז העיקרי שגורם לחברות להתעניין ולחפש חברת הפקות להכנת וידאו תדמיתי לאתר, לפייסבוק, לאפליקציה ובעיקר – להפצה בעזרת יוטיוב. איך יוצרים יתרון תחרותי על חברות אחרות ברשת, ברחוב ובתדמית שנוצרת אצל הלקוחות:

סרטון תדמית לחברה מייצר יתרונות תחרותיים!

1. חברה שמציגה מוצר בודד, יכולה בסירטון אינפורמטיבי לדוגמא, לנטרל כמעט לחלוטין תהיות ושאלות, לחסוך בזמני תמיכת הלקוחות ולתת ללקוחות לפני ואחרי המכירה, פרטים רבים אודות המוצר, תהליך הרכישה, תחזוקה ותיקון בעיות נפוצות.

2. חברה שמוכרת מספר רב של פריטים, יכולה בסירטון תדמיתי/שיווקי, להציג את העוצמה, המגוון וכמות המוצרים כהרף עין באמצעות ויזואליזציה של מרכולתה – פיזית או וירטואלית.

3. חברה שמכוונת לקהל יעד מסויים, או לרגש ספציפי אצל המשקיע הפוטנציאלי, יכולה באמצעות תסריט חכם, להוביל את הצופים ולכוון אליהם במדויק, להעביר אותם ‘מסלול רגשי’ כראות עיניה ולסיים אותו במסקנות המתבקשות לגבי רכישה/הזמנה של מוצר או שירות.

4. וידאו לחברה מחזק את האמון בחברה. אנשים בונים תדמית של אמון סביב מותגים בעזרת מספר ערוצים במקביל. ריח, טעם, זיכרון, צבעים וניראות כללית – כל אלו מושפעים מפעילות האונליין והאופליין של המוצר/שירות/חברה ועל חלקם אמון סרטון תדמית מוצלח.

5. בגוגל אוהבים וידאו, זאת עובדה. בתוצאות חיפוש של גוגל, משובצים סירטוני וידאו ממקורות שונים, בעיקר יוטיוב. פעילות רשמית שעומדת בתנאי השימוש של גוגל-יוטיוב, מעודדת חשיפה לסירטונים ובכך מביאה יותר חשיפה לחברה.

6. במובייל אוהבים וידאו ואתה? על פי מדדים בינלאומים שמצטברים עם עליית הגלישה במובייל, ניכר שהגולש הממוצע מעדיף לראות מסר ויזואלי ברור וכולל, מאשר טקסטים אינסופיים דרכם הוא נאלץ לגלול. השילוב בין תוכן איכותי כתוב לתוכן איכותי מצולם (בדמות סרטון תדמית לחברה) הוא השילוב המנצח לספק את מלוא הפרטים ללקוח הפוטנציאלי.

7. גם במנועי חיפוש אחרים אוהבים וידאו. זה לא סוד שיאהו, בינג ומנועי חיפוש אחרים כמעט לא קיימים בישראל מבחינת נפח חיפוש ותנועה. יחד עם זאת, דירוג טוב בהם יביא לכם ‘אקסטרה חשיפה’ לא מתוכננת ואת זאת קל להשיג באמצעות שיווק סרטון התדמית בפלטפורמות וידאו כמו יוטיוב, וימאו, דיילימושיין, פליקס וכד’.

יכולות ה’זיקית’ של סרטון תדמית לחברה

היכולת ‘להראות הכל’, לתמצת בשניות הרי מידע, לתת זויות שטקסט ותמונות סטילס לא יכולים ולעורר רגשות מכוונים אצל קהל היעד – הם חלק מהיתרונות של סרטון תדמית לחברה. בשנים האחרונות מופקים עשרות אלפי סרטוני תדמית בסגנונות ולמטרות שונות, בארץ ובעולם, מתוך הבנה שה ROI (החזר ההשקעה), משתלם וברור.

בין סוגי הסירטונים, תוכלו למצוא סרטון תדמית לקראת מכירה, סרטון תדמית להרחבת קהל יעד, סרטון תדמית לספקים/הנהלה וכד’, סרטון תדמית לאתר/לפייסבוק/לניוזלטר, לגיוס משקיעים או להצגת ביצועים.

אם גם אתם צריכים סרטון תדמית לחברה, כזה שיצור עבורכם את היתרון התחרותי, יציג את המוצר/מותג שלכם בניראות המדויקת וישיג עבורכם את המטרות, דברו איתנו.

מילים מהבלוג

סרטון תדמית לחברות - דוגמאות מתיק העבודות