מה ה-STORY שלכם?

29 ביולי 2018

אז תבינו: STORY TELLING זו המצאה, זה סיפור שרוצים לדחוף לאנשים למוח וזה הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים. למה? כי אנשים צריכים להבין מה אתם רוצים ומה אתם עושים.

כולם מכירים את שלגיה, כולם מכירים פינוקיו וכולם מחכים שמרקו ימצא את אמא. זה לא משנה באיזה שפה זה ייאמר, הסיפור, הסטורי הוא זהה והוא תמיד מרגש.
היפנים לא יחשבו שמרקו מחפש אהבה והישראלים לא יחשבו שמרקו מחפש את המתכון המושלם ללחם. זה היופי של STORY TELLING נכון ועקבי – הוא חוזר על עצמו בכל מקום ובכל זמן והוא מספר בדיוק את מה שנכון לספר בשביל שאנשים יבינו את מה שאנחנו רוצים שהם יבינו ובשביל שירגישו את מה שאנחנו צריכים שהם ירגישו.
תחשבו על זה:
אחרי כמה זמן אנשים משתעממים ממה שהם עושים?
מתי אתם מרגישים שהדברים חוזרים על עצמם ושאין עוד שום דבר מיוחד, לא בכם ולא בחברה שאותה אתם מייצגים?
זה לא משנה מתי או תוך כמה זמן זה קורה, במצב כזה, גם החברה הכי יצירתית עלולה לנבול תדמיתית ופנימית. ושימו לב שה STORY שאנשים כאלה יספרו לכם יהיה מדכא רצח ויוציא לכם את החשק לכל דבר בחיים.

אז מה הstory ?
סטורי זו הזווית שאנחנו בוחרים להציג דרכה את החברה או המוצר שלכם והצבעים והפטנטים שאנחנו מחליטים שייצגו אתכם.
ברוב המוחץ של הפעמים, הstory שאנחנו כותבים לחברות, שזה בעצם תסריט סרט התדמית שאנחנו עושים להן, הוא הופך לסיפור שאנשי השיווק, המכירות, הסמנכ”לים והמנכ”לים מספרים בכל פגישת מעלית, מסעדה ובכלsmall talk מזדמן. (אלא אם הם פשוט מראים את הסרט)
ככל שהזמן עובר הם כבר לא זוכרים סיפור אחר וה STORY שבנינו הופך למציאות היחידה שלהם, וכך נוצר יישור קו מבורך, טבעי, תדמיתי שמסופר בצורה שיווקית אחידה לכל.

אז מה חשוב?
התחקיר והקריאייטיב הן התחנות הראשונות שלפני כתיבת התסריט, שם מתחיל להתגבש ה STORY שלכם שנהייה עשיר יותר ככל שמתקדמים בהפקת סרט תדמית.
הפלוס המטורף שבבניית STORY דרך סרט הוא שה STORY יוצא עשיר יותר, המספר שלו (סרט התדמית שלכם) עושה זאת בצורה מדויקת להפליא, עם המוזיקה הנכונה, טון הדיבור והאפקטים המדויקים, ומבהיר כל נקודה ונקודה על ידי דיוק עיצובי וקצב מתאים. ומה שהכי חשוב- הסרט אף פעם לא עייף, הוא תמיד שמח לספר את הסיפור לכל אדם שהוא פוגש- הוא ייצור ממש מושלם.
אז מה ה- STORY שלכם?

 

יודעים? ספרו לנו! לא יודעים? בואו ניגש לעבודה >>

מילים מהבלוג

סרטים שכדאי לראות