סרטוני הסברה לבתי חולים

22 במרץ 2022

בתי חולים הם בין המוסדות החשובים ביותר בכל מדינה בעולם. אבל, לצערנו בגלל שמדובר בתחום כל כך מסובך במהותו, הרבה פעמים המוסדות הללו נתקלים בחוסר הבנה ואמפתיה מצדו של הלקוח, שהוא בעצם האזרח הממוצע. כמו כן, בית החולים הוא גם גוף כלכלי, שצריך למשוך אליו תורמים ולייצר הכנסה, על מנת להמשיך ולתת לנו סיוע רפואי ברמה גבוהה.

בדיוק בגלל זה, נמצא כי הדרך היעילה ביותר לעשות הסברה ושיווק לבתי חולים, היא באמצעות הפקת סרטוני תדמית והסברה.

למה צריך סרטוני הסברה לבתי חולים

בעצם תשאלו מדוע הפקת סרטוני תדמית והסברה לבית חולים יכולים לסייע לו בהכנסות ודעת קהל חיובית. בעצם מדובר בהזדמנות של בית החולים להכניס אותנו ומשקיעים רלוונטיים למסדרונות בית החולים, למחלקות השונות וכמובן לחיי העובדים והרופאים שעושים עבודת קודש.

סרטונים אלו הם שיווקיים רק במסווה, ולכן הסרטונים פועלים כאן על הרגש האנושי הבסיסי. סרטוני הסברה ותדמית מראים בפועל את העבודה הקשה של בית החולים ומסבירים עם אילו אלמנטים ניתן להמשיך ולשפר את השירות שניתן לנו, האזרחים.

 

הליך הפקת סרט הסברה

הדבר הכי חשוב במסגרת הפקת סרט הסברה או תדמית הוא המסר. עלינו להבין לאיזה קהל יעד אנחנו מדברים – משקיעים, אזרחים, גופי ממשלה – ובהתאם לכך איזה מסר נרצה לתת להם: האם אנחנו צריכים תרומות, הגעה נרחבת יותר של אזרחים דווקא אלינו ועוד.

לאחר שיש לנו את המסר, ניעזר בחברת הפקות מקצועית כדיי שתוכל להפיק לנו סרטון איכותי ומוצלח, שיפגע בדיוק במטרה שלנו.

סרטוני הסברה לבתי חולים עם איתי לבנה

אם נרצה להפיק סרטוני הסברה לבתי חולים, כאמור חשוב שהם יהיו מאד איכותיים ומדויקים, אחרת הם יכולים לפגוע בבית החולים. לשם כך צריך איש מקצוע כמו איתי לבנה העוסק בתחום ההפקה כשני עשורים. עם איתי לבנה תוכלו להפיק סרטון הסברה ותדמית מדויק למטרות שלכם, שיביא תועלת וסיוע לבית החולים.

לסיכום

סרטוני הסברה לבתי חולים הם דרך מאד יעילה כיום להביא משקיעים, מטופלים וחוות דעת חיובית כללית מצד הקהילה, עבור המוסד הרפואי. לכן, על מנת שהסרטון באמת יהיה מוצלח חשוב לעשות אותו יחד עם חברה מקצועית, אשר לה ניסיון רב בתחום.

מילים מהבלוג