סרטוני תדמית קצרים

30 ביולי 2023

כל עסק המבקש להישאר רלוונטי ולשרוד בעולם העסקי התחרותי ובשוק משתנה מבין את חשיבותה של התדמית העסקית על לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.

אחד הכלים המהירים והיעילים ביותר לשמירה וקידום של תדמית הם סרטוני תדמית קצרים המכוונים למטרה ממוקדת, לקהל ייעודי ומעבירים מסר בצורה יעילה.

סרטוני תדמית במדיה דיגיטלית

המרחבים המרכזיים בהם פועלים סרטוני תדמית קצרים, הם במדיה הדיגיטלית ובמיוחד ברשתות החברתיות. מדובר במדיה פעילה מאד זמינה מאד ללקוחות. השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית החברתית (לא כולל טלוויזיה) מהווה כיום את הגורם המוביל להתוויה של בחירה של לקוחות אחר מוצר או שירות שהם זקוקים לו.

היתרון הקיים בסרטונים קצרים ברור. הם דורשים מהלקוח צפייה קצרה ולא תשומת לב ממושכת, הם ניתנים לצפייה מכל מכשיר ובאמצעים הקיימים כיום ניתן להכינם יחסית במהירות ובאיכות גבוהה.

מה מרכיב סרטוני תדמית קצרים?

סרטוני תדמית לרוב יהיו מכוונים לקידום תדמית העסק או מוצר/שירות כלשהוא. הסרטונים יכולים לנוע בין אורך של פחות מדקה ועד כמה דקות בודדות והם יכללו את הנושאים העיקריים הבאים:

הקדמה קצרה – הצגת העסק (ערכים, גישה וכדומה) או הצגת המוצרים והשירותים, מומלץ לעשות זאת בדרך של הצגת בעיה או צורך.

סיפור – יצירת סוג של סיפור המתמקד ביתרונות של המוצר או העסק וכיצד זה פותר את הבעיה של הלקוחות. מומלץ להתמקד בסיפור מרגש עם נגיעות אוניברסליות שקהל רחב יכול להזדהות עימו.

הודעה מרכזת/מסכמת – לקראת סיום הסרטון, העברת המסר המרכזי בצורה ברורה.

מה הן הטכניקות המקובלות בהכנת סרטוני תדמית קצרים?

צילום איכותי – שימוש בציוד מתקדם ובצוות מקצועי לצילום באיכות גבוהה.

חיתוך ועריכה – עריכה מקצועית ומדויקת שמסייעת לבנות את הסיפור בצורה מוצלחת.

נגיעות גרפיות – הוספת אנימציות, גרפיקה ואפקטים שמשדרים מסר חזק ומרשים.

סיכום

ניסוח חופשי של אמירה ישנה  ומפורסמת טוענת כי,  בשביל ליצור תוכן קצר צריך זמן. הכוונה היא, שבכדי ליצור תוכן קצר נדרש זמן חשיבה ותכנון אל מול הכנת תוכן ארוך. אולם, כיום ניתן לדייק את המשפט ולהוסיף, אלא אם כן, אתם מספיק מקצועיים.

להכנת סרטוני תדמית קצרים, אנו מזמינים אתכם לפנות ל – films for a change בניהולו של איתי ליבנה שבזכות המקצועיות הגבוהה שלהם ייצרו לכם סרטוני תדמית איכותיים בזמן קצר יחסית.

מילים מהבלוג