סרטוני תדמית לעמותות

3 במרץ 2022

נמצאים בתפקיד מפתח בעמותה? זה הזמן להפיק סרטוני תדמית לעמותות!

סרטוני תדמית לעמותות הם בסיס למגוון פעולות שעמותה יכולה לבצע. העולם הדיגיטלי מאפשר לכל עמותה להגיע לקהל היעד בדרכים מהירות ויעילות גם בתקציבי פרסום נמוכים יחסית. אנחנו ב-Films for a change מייצרים מאות סרטוני תדמית לשיווק ופרסום של עמותות עם צוות צלמים וקופירייטרים מהטובים בארץ. כל סרטון מופק בליווי מלא של הצוות שלנו ובניתוח הצרכים והמטרות שלכם כעמותה.

בידול העמותה שלכם משאר העמותות בתחום

על מנת לבדל את העמותה שלכם לעומת עמותות אחרות עם מטרות דומות או זהות לשלכם, אנחנו ב-Films for a change נפיק עבורכם סרט תדמית לעמותה המביא את סיפור העמותה שלכם בצורה הכי טובה. סרט תדמית לעמותה הינו סרט אל זמני אשר ניתן להשתמש בו גם לשנים הבאות לצורך שיווק העמותה, הצגת העמותה בפני גופים ממשלתיים או פרטיים וגיוס תרומות ותורמים קבועים.

כתיבת תסריט לסרטון תדמית

כל סרט תדמית לעמותה מוצלח, מתחיל עם כתיבת תסריט המביא איתו את כל היתרונות שלכם בתור עמותה, המטרות שלכם והשאיפות שלכם בעתיד. לכל עמותה יש חזון מסויים ובאמצעות כתיבת תסריט מקצועי לסרט תדמית לעמותה ניתן להביא את החזון לכדי תצוגה ויזואלית ולהגיע לקהלים חדשים ומפתיעים. אנחנו ב-Films for a change נכתוב עבורכם את התסריט לסרטון יחד עם הצוות הניהולי שלכם על מנת להגיע לכתיבה הטובה ביותר מבחינה שיווקית ותדמיתית.

הפקת הסרטון בשילוב אנימציה

אחת הדרכים להפוך סרטונים לעמותות לויראליים ולהגיע לחשיפה גדולה יותר, היא באמצעות שימוש באנימציה בסרטון. אנימציות סרטונים לעמותות ניתן לשלב עם צילום של דמויות אמיתיות וליצור סרטון מושך, מעניין, מצחיק שיגיע לקהל כמה שיותר רחב. אנחנו ב-Films for a change יכולים לשלב אנימציה ממוחשבת בסרטון מצולם על פי הדרישות שלכם ולהפיק את המקסימום מסרטון קצר להצגת המטרות והשאיפות של העמותה שלכם.

קביעת פגישה ליצירת סרטון לעמותה

מעוניינים לקבוע פגישה עם הצוות שלנו ליצירת הסרטון הבא שלכם? רוצים לקבל הצעת מחיר לסרטון איכותי לעמותה? זה הזמן ליצור איתנו קשר דרך האתר ולתאם איתנו פגישה ביום ובשעה הנוחים ביותר לכם. הפגישה יכולה להתקיים במשרדים שלנו הממוקמים בעיר תל אביב, או במשרדים שלכם. בפגישה נוכל לתכנן יחד איתכם את התסריט לסרטון ואת מקום הצילום הנדרש להפקת הסרטון.

סרטוני תדמית לעמותות עם הצוות הטוב ביותר

להפקה של סרטוני תדמית לעמותות, התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר, או מלאו את פרטי החברה או העסק שלכם בטופס רישום הפרטים בדף. הצוות שלנו ב-Films for a change ישמח להפיק עבורכם את הסרטון הטוב ביותר להצגת החזון שלכם כעמותה בישראל.

מילים מהבלוג