מהו סרטון הסברה

22 במרץ 2022

הרבה חברות, קטנות וגדולות כאחת, כבר הבינו את הכוח שטמון במידע ויזואלי. משמע, מה שאנחנו תופסים בעיניים יכול נטמע היטב בזיכרון ובכך ניתן להעביר באופן יעיל מסרים מדויקים לקהל יעד רלוונטי. הדרך שבאמצעותה החברות ממנפות את הוויזואליות הזו היא עם הפקת סרט הסברה. אז מהו סרטון הסברה והאם העסק שלכם באמת זקוק לו?

מהו סרטון הסברה

סרטן הסברה הוא בעצם מעין סרטון הדרכה בנוגע למוצר שאנחנו משווקים, החברה שלנו, שירות כלשהו שאנחנו מספקים, או עצמנו. מדובר בסרטון קצר של מספר דקות שמכיל את המסר העיקרי, הנקבע מראש, על מנת שהוא זה שיוטמע בראשו של קהל היעד שלנו.

המטרה שלנו בעצם היא בעצם שדרך המסר המדויק הזה הקהל ידע בדיוק מה לחשוב עלינו, במקום שיניח הנחות אחרות פחות מדויקות. משמע, מדובר בכלי שיווקי מאד חזק ודרך פרסום יעילה ביותר.

מה כולל הפקת סרטוני הסברה

כפי שציינו, הדבר העיקרי כאן הוא המסר. לכן, בבואנו להקים הפקת סרט הסברה נרצה קודם כל לבסס באופן ברור ביותר מי קהל היעד שלנו, באיזה פלטפורמה הוא עתיד לראות את הסרטון, ומהו המסר המדויק שנרצה להעביר לקהל.

כדיי שהסרטון שלנו יהיה מוצלח, חשוב שהוא יעביר את המסר באופן ברור אך לא שקוף לצופה, היות ואנחנו מצלמים סרטון הסברה ולא סרטון שיווקי/ תדמיתי. משמע, הדרך שבה מועבר המסר הוא יחסית מסווה ולכן סביר שנצטרך סיוע של מומחה בתחום.

הפקת סרטוני הסברה עם איתי לבנה

אז הבנו מהו סרטון הסברה ולמה העסק שלנו צריך אותו. עכשיו חשוב להסביר מדוע אנחנו צריכים סיוע מומחה בנושא. איתי לבנה, בעליה של חברת Films for a change, עוסק כ-22 שנים בתחום סרטוני התדמית, השיווק וההסברה. הוא יוכל באופן מותאם במיוחד לעסק שלכם להפיק סרטון שיקלע בדיוק למטרה שלכם.

הסיבה לכך היא כי נזקקת הבנה שיווקית ומקצועית מאד מדויקת, על מנת שנצליח לתפוס את תשומת ליבם של הצופים שלנו ובאותה עת לשכנע אותם לעשות פעולת רכישה.

לסיכום

אז מהו סרטון הסברה? סרטון הסברה מסייע לנו לתת הדרכה על מוצר או שירות של העסק שלנו, ובו בעת מסייע לנו לשווק את החברה לקהל היעד, עם מסר מדויק.

מילים מהבלוג