הפקת סרטי תדמית לעסקים

3 במרץ 2022

מעוניינים לקדם את המוניטין של העסק מול גורמים עסקיים ולקוחות? יש לנו פתרון בשבילכם!

אנחנו ב-Films for a change מפיקים סרטונים לחברות ועסקים כבר למעלה מ-20 שנה ברציפות. הפקת סרטי תדמית לעסקים עם הצוות המקצועי שלנו כולל בין היתר תכנון וכתיבה של התסריט וצילום מקצועי שלו על פי תקציב מוגדר מראש. הצוות שלנו כולל תסריטאים, צלמים ועורכי וידאו מהטובים בישראל אשר מפיקים סרטוני תדמית למאות בתי עסק וחברות באיזורים נרחבים בארץ.

תכנון והפקה של סרטונים למיתוג החברה

מיתוג החברה שלכם מתחיל קודם על עם סרטון ויראלי. סרט תדמית לחברה המביא איתו ייחודיות ויצירתיות, יכול להגיע למאות אלפי אנשים תוך מספר שעות בלבד, גם בישראל הקטנה. באמצעות סרט תדמית לחברה, ניתן לכוון לקהל יעד מסויים או להציב אותו בתור סרטון שיכול לעניין את כולם המביא איתו מסר בנוגע לחברה שלכם. מבחינתו, האפשרויות לתכנון הסרטון הן אין סופיות והמוצר המוגמר יגיע רק אחרי תכנון מעמיק יחד איתכם ועם שאר מנהלי החברה שלכם.

סרטוני תדמית לפגישות גיוס משקיעים

חברות סטארט אפ, הנדרשות לגייס השקעות מבחוץ על מנת לממן את הפיתוח של המוצרים שלהן, משתמשות כיום בסרטי תדמית לחברות על מנת לגייס את המשקיעים. אנחנו ב-Films for a change יכולים להפיק עבורכם סרטי תדמית לחברות המיועדים לפגישות עם משקיעים פוטנציאליים. הסרטונים שלנו יכולים להיות מיוצרים בשפה אחת או בכמה שפות כגון אנגלית, ספרדית, סינית וכמובן עברית.

תיאום פגישה להפקה של סרטון תדמית

לתיאום פגישה עם הצוות המקצועי שלנו ב-Films for a change, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך האתר ונציג שלנו יתאם עבורכם פגישה ביום ובשעה המתאימים לכם ביותר. המשרד שלנו ממוקם במרכז העיר תל אביב ואנחנו יכולים גם להגיע למשרד שלכם על מנת להתחיל בתכנון סרטון התדמית לחברה.

פנייה להפקת סרטי תדמית לעסקים

הפקת סרטי תדמית לעסקים היא הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל לקוחות חדש ולשפר את המוניטין של החברה או העסק שלכם כלפי פנים מול העובדים, וכלפי חוץ מול גורמים עסקיים ולקוחות. התקשרו אלינו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר לקבלת הצעת מחיר המותאמת במדוייק לדרישות שלכם.

מילים מהבלוג