הפקת סרטי תדמית לחברות

3 במרץ 2022

רוצים למתג את החברה שלכם עם סרטון תדמית איכותי? אתם בדיוק במקום הנכון!

אם אתם רוצים לשפר את המוניטין של החברה ולהפוך אותה לחלק חשוב בתחום העיסוק שלכם, סרטון תדמית בהחלט יעשה את העבודה. אנחנו ב-Films for a change מתמחים בהפקת סרטי תדמית לחברות כבר למעלה מ-2 עשורים ברציפות ואנחנו מלווים את מיטב החברות וארגונים בישראל בתהליכי שיווק ומיתוג במגוון רחב של תחומים. הצוות שלנו פועל באיזורים נרחבים בארץ והוא מעניק שירותים בסטנדרט הגבוה ביותר הכוללים צילומי וידאו, עריכה וכתיבת תוכן לסרטונים.

סרטונים איכותיים פשוטים להבנת הלקוח

על מנת שסרטון תדמית יתאים לקהל רחב כלל הניתן, אנחנו ב-Films for a change מאמינים בהפקת סרטון תדמית לחברה הבנוי בצורה פשוטה מאוד ללקוח. הפשטות של הסרטונים מאפשרים לגעת ברגש של רוב הקהל ולהגיע למכנה המשותף הרחב ביותר של קהל הצופים. הפקת סרטון תדמית לחברה הבנוי באופן פשוט להבנה, יכולה לקחת גם נושאים מורכבים מאוד ולהסביר עליהם בצורה ברורה ויעילה גם לקהל אשר אינו מכיר את המוצרים או המותג שלכם.

שיווק החברה לצורכי גיוס עובדים

אחת המשימות הגדולות שיש כיום לחברות בישראל, בעיקר לחברות בתחום ההיי טק, היא גיוס מאסיבי של עובדים. כאשר ישנה תחרות גדולה על כל עובד איכותי, חברות משקיעות במיתוג החברה שלהן לצרכי גיוס ולאו דווקא בשיווק ללקוחות. אנחנו ב-Films for a change מפיקים מאות סרטונים בשנה לחברות היי טק ויודעים לתכנן עבורכם את הסרטון המדוייק, הכיפי והמושך לעין למיתוג החברה שלכם לצורכי גיוס עובדים חדשים. את הסרטונים שלנו ניתן לראות ברשת ה-Linkedin אצל חברות וארגונים מהגדולים בישראל.

המטרה שלכם היא המטרה שלנו

אם הצלחתם להתמקד במטרה מבחינת מיתוג והיא ברורה לכם, אנחנו ב-Films for a change נציב את המטרה שלכם כמטרה אישית שלנו. גם אם אין לכם עדיין מטרה ברורה, נוכל למקד אתכם כבר בשיחת טלפון עם הצוות המקצועי שלנו. הניסיון שלנו, המתפרש על פני כ-22 שנים, יסייע לכם לייצר את הסרטון התדמית האיכותי ביותר והכל במחיר משתלם במיוחד.

הפקת סרטי תדמית לחברות עם המומחים בתחום

לקבלת הצעת מחיר להפקת סרטי תדמית לחברות, התקשרו אלינו עכשיו דרך מספר הטלפון המופיע באתר, או מלאו את פרטי החברה שלכם בטופס רישום הפרטים. אנחנו ב-Films for a change נשמח לייצר לכם את סרטוני התדמית הטובים ביותר למטרות שלכם.

מילים מהבלוג