הפקת סרטי הדרכה לקידום העסק

22 במרץ 2022

כשהגיע הזמן להחזיר את העסק שלנו למודעות של קהל היעד עבורו הוא הוקם, נמצא שיש כמה דרכים לעשות זאת: קידום ממומן, שלטי חוצות ועוד. אבל, נמצא כי דווקא האופציה האפקטיבית ביותר היא הפקת סרטי הדרכה לקידום העסק. אבל אם הם לא סרטונים שיווקיים – איך הם כל כך מוצלחים?

יתרונות הפקת סרטוני הדרכה

אכן סרטוני הדרכה אינם סרטונים שיווקיים באופן גלוי בהכרח, אבל הם נותנים לנו כאן משהו אחר לגמרי והוא חיבור אישי יותר עם קהל היעד שלנו. אם הסרטון מופק באופן ראוי ומדויק לרוח העסק, אז הקהל שלנו יוצר אתנו קשר של אמון והוא רואה שאנחנו לא רק מנסים למכור, אלא ממש מלווים אותו בחוויית במוצר. בעצם מדובר בכלי שיווקי מאד יעיל, אך במסווה.

הפקת סרטון הדרכה – מה זה כולל

הדבר הראשון שנכלל במסגרת הפקת סרטוני הדרכה מקצועיים הוא המסר. המסר הוא הדרך שבה הקהל, שנרצה לדבר אליו, יראה אותנו והיות ואנחנו לא רוצים שהקהל יחשוב חלילה דברים שליליים, נטמין בסרטון את המסר המדויק שנרצה שהוא יקבל בלי מקום לפרשנות.

לאחר מכן, הפקת סרטון הדרכה כמובן כולל את כל הנושאים הטכניים, כמו בחירת אופי הסרטון (מצולם או אנימציה), טקסט, סיפור במידת הצורך, עריכה וסאונד ועוד. חשוב לציין שאלו האחרונים הם חשובים לא פחות מהמסר שנבקש לתת.

 

הפקת סרטוני הדרכה מקצועיים – עם מי?

כמובן עם תוכנות בסיסיות נוכל לנסות לעשות הפקת סרטוני הדרכה לקידום העסק שלנו לבד. אבל, מידת היעילות שלהם אולי לא תהיה גבוהה. לכן, מה שאנחנו צריכים הוא איש מקצוע, כמו איתי לבנה וחברתו Films for a change. החברה ביצעה הפקת סרטוני הדרכה עבור אין ספור חברות בארץ ולכן יכולה לתת לכם שירות אישי ומדויק לצרכים שלכם. כך תוכלו להיות בטוחים שההשקעה בסרטון תשתלם.

 

לסיכום

הפקת סרטי הדרכה לקידום העסק היא הדרך המוצלחת ביותר כיום לבסס קשרי אימון חזקים עם הלקוחות שלנו ובאותו הזמן לשווק להם באופן מסווה את המסר והמוצר שלנו. הפקת סרטי הדרכה לקידום העסק מומלץ לעשות עם איש מקצוע מומחה בתחום, על מנת להבטיח מקסימום תועלת מההשקעה הרבה שטמונה בהפקה מסוג זה.

מילים מהבלוג