הפקת סרטים ליזמים

20 באפריל 2023

נפגשים עם משקיעים? צריכים סרטון שיווקי?

גיוס משקיעים חדשים למוצרים שלכם צריך להתבצע בצורה נכונה ומושכלת. אחת הדרכים לשפר את הסיכויים שלכם מול משקיעים חדשים היא הפקה של סרטון קצר הכולל את כל המאפיינים החשובים ביותר של המוצרים שלכם, בין אם הם נמצאים בפיתוח ובין אם כבר נמכרים ללקוחות. באמצעות שירותי הפקת סרטים ליזמים, תוכלו לספר את כל הסיפור של כל מוצר, את הפתרונות שהוא נותן ואת המענה שלו לצרכים הקיימים בשוק בתחום בו אתם מתמחים.

גיוס משקיעים דרך הרשתות החברתיות

אחת מהדרכים הנפוצות היום לגיוס משאבים לצורך פיתוח ומחקר על מוצרים חדשים, היא באמצעות שיווק אגרסיבי ברשתות החברתיות. הסרטון למוצר עולה לקמפיינים ממומנים בפייסבוק, גוגל (יוטיוב), אינסטגרם וטיק טוק ויכול להגיע לחשיפה מקסימלית לאלפי משקיעים פוטנציאליים. היום גיוס כספים לצורך מימון מחקר ופיתוח יכול להתבצע גם בסכומים קטנים יחסית עם מספר גדול של משקיעים ובדרך זו ליצור מספר מקורות מימון קבועים או חד פעמיים לצורך קידום המיזמים שלכם לטווח הארוך. גיוס נכון ובתהליך ממושך יכול להביא למימון המתאים במטרה ליצור הכנסות קבועות למיזמים שלכם ולאפשר לכם לגייס עובדים חדשים בסטנדרטים גבוהים יותר מבעבר.

סרטון להגדלת הסיכוי לגייס כספים

יצירתיות היא שם המשחק היום בכל סרטון המיועד לגייס כספים. בין אם זה לצורך גיוס המונים ובין אם זה לגיוס ממשקיעים ספציפיים, הסרטון צריך להיות מעניין, מושקע ומעביר מסר ברור לגבי המוצר שלכם. באמצעות שירותים מקצועיים להפקת סרטים ליזמים, תהיו בנקודת פתיחה טובה יותר מול המשקיע הפוטנציאלי הבא שלכם. היתרון הגדול בכל סרטון תדמית למוצר הוא שניתן להשתמש בו מאות פעמים ואף למשך שנים רבות לצורך גיוס כספים ומשקיעים והוא למעשה מוצר רב פעמי הדורש רק השקעה ראשונית. דרך האתר תוכלו להזמין שירותי הפקה של סרטון שיקדם את גיוסי הכספים וההשקעות שלכם בצורה יעילה ולטווח הארוך.

חברה מקצועית להפקת סרטים ליזמים

לקבלת פרטים נוספים על שירותי הפקת סרטים ליזמים, צרו קשר עם צוות Films for a change הפועל בתחום יצירה והפקת סרטוני תדמית כבר למעלה מ-22 שנים ברציפות. הדרך לשפר את הסיכויים שלכם לגייס משקיעים חדשים מתחילה עם סרטון יצירתי ומושקע של אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום.

מילים מהבלוג