הפקת סרטונים שיווקיים

30 ביולי 2023

סרטון שיווק הוא דרך מקובלת מאד ופופולארית בעידן המודרני בכדי לפרסם ולקדם את העסק.

סרטון טוב ויעיל יכול להוביל לגידול עצום במכירות, הגדלה של מודעות הקהל אליו וליתרון משמעותי על המתחרים. 

שיווק היא שיטה לקדם ולפרסם נושא מסוים בפני קהל ייעודי והיא נחשבת לאחת השיטות המשפיעות ביותר בתחום הפרסום בתוך עולם עסקי תחרותי המשופע באתגרים.

שיווק יכול להתבצע במגוון דרכים, כאשר בעידן המודרני הדיגיטלי, עיקר השיווק מתבצע באמצעי המדיה השונים, רדיו, טלוויזיה, עיתונים ומגזינים, מסכי רחוב ורשתות חברתיות.

הפקת סרטונים שיווקיים

סרטון שיווקי הוא אחד הכלים מתוך סט הכלים הקיים בתחום השיווק. מדובר על כלי ויזואלי שמטרתו לנצל שני חושי קשב ראשיים של הלקוח, (שמיעה וראייה) ולהציג מסר או להעביר מידע בצורה אטרקטיבית, מסקרנת ואם זאת באופן ברור, ענייני המשאיר טעם טוב וגישה חיובית אצל הצופה ביחס למטרה.

סרטוני שיווק עיקריים

חשוב לזכור כי סרטוני שיווקיים יכולים להיות בווידאו ויכולים להיות באודיו.

=      סרטוני אנימציה – סרטוני גרפיקה מצוירת המאפשרים גמישות יצירתית והצגת מסרים בצורה מצחיקה, צבעונית עם הרבה דמיון ואפשרויות.

=      סרטוני תדמית – אלו סרטונים היכולים להציג את סיפורו של העסק או את סיפורו של מוצר. כיצד הוא התחיל, ייחודיות וכיצד התפתח עד שהגיע למה שהוא היום. ניתן להציג בסרטון, הצלחות והישגים, חוות דעת והמלצות של לקוחות, כנסים ואירועים, כאשר כל אחד בדרכו תורם לאופן החיובי שבו הלקוח יזהה את העסק או המוצר.

=      סרטוני מידע – סרטונים המציגים מידע כיצד להשתמש במוצר או בשירות בצורה ברורה וקצרה שתקל על הלקוח.

=      סרטוני סיפור – סיפורים הם אמצעי מעולה לעורר רגש, מתח ועניין, סרטון המספר סיפור חוויתי תופס את הלקוחות ונשאר אצלם בתודעה למשך הרבה זמן.

כיצד מפיקים סרטון שיווק?

סרטון שיווקי מתחיל בקביעת מטרה וקהל יעד. לאחר שאלו מוגדרים, מתחילים לתכנן ולבחור את סוג הסרטון המתאים ואת התוכן שיהיה בו שיתאים לקהל היעד וישיג את המטרה. את החלק הזה עושים באמצעות צוות הפקה הכולל, מפיק, תסריטאי, צלם, מקליט ועורך (לפעמים זה יכול להיות אדם אחד לכמה תפקידים).

השלב הבא הוא שלב הצילום, הקלטה ועריכה של הסרטון תוך כדי תשומת לב מלאה לפרטים כולל, מוזיקה, כתוביות, כותרות וכדומה.

בחברת films for a change בניהולו של איתי ליבנה תמצאו צוות מקצועי להפקת הסרטון שלכם.

מילים מהבלוג