הפקת סרטון תדמית

30 ביולי 2023

סרטון תדמית הוא כלי חשוב בייחוד לעסקים הפועלים בסביבה ובסיוע של האינטרנט. לרוב מדובר בסרטון קצר ומושך תשומת לב, המיועד להעביר בצורה יעילה מסר, מוצר או שירות של עסק לקהל יעד.

תדמית בעסקים היא שער הכניסה לעסק והרבה פעמים היא זו שקובעת אם יגיע בכלל לקוח עוד לפני שהוא התנסה בשירות או במוצר.   

אז איך יוצרים תדמית?

יצירת תדמית לעסק היא תהליך מורכב שדורש תכנון, זמן, יצירתיות והיכרות עם התחום השיווק והפרסום. תדמית כוללת את סך כל רגשות וההיגיון המתפתחים אצל לקוח פוטנציאלי ביחס לעסק, מוצר או שירות וזאת בעקבות היחשפות שלו למידע מסוגים שונים על העסק.

בין הנושאים היוצרים תדמית נכללים: מקצועיות, איכות, רמת שירות, זמינות ויעילות. תדמית יכולה להיווצר ממידע שעובר בין לקוחות, מהתנסות של אנשים במוצר או בשירות וממידע המתפרסם בכלי מדיה שונים.

מה זה סרטון תדמית?

סרטון תדמית הוא אחד מהכלים המשפיעים ביותר מבחינת יצירת תדמית עסקית. לסרטונים יכולת העברת מסר אותו מעוניין בעל העסק להעביר בצורה מהירה, אטרקטיבית וויזואלית מאד ה”תופסת” את העין או האוזן של לקוחות פוטנציאלים.

מלבד מסר, בסרטון ניתן להעביר גם מידע כללי, הצעות ומבצעים, להציג חוות דעת ועדויות של לקוחות והכל בזמן קצר וקולע.

 איך מפיקים סרטון תדמית?

הפקת סרטון תדמית היא תהליך המצריך היכרות עם תחום המדיה הדיגיטלית והוא לרוב מורכב מכמה שלבים

שלב ראשון – תכנון

חידוד מטרת הסרטון (המסר) ואת קהל היעד שלו, בשלב זה גם מדייקים את התקציב הקיים להפקה.

שלב שני – תוכן

בהתאם לכיוונים מהשלב הראשון מתבצע תהליך של כתיבת התוכן שיוצג בסרטון, סוג של תסריט (לא משנה באיזה סוג סרטון מדובר).

שלב שלישי – ביצוע

בשלב זה מבצעים את כל מה שנכתב בתסריט, מצלמים תפקידים, מקליטים קולות וקריינות, ראיונות, צילום תמונות ונתונים.

שלב רביעי – עריכה

כל החומר שצולם, הוקלט ונאסף עובר עריכה בתוכנות מתאימות, כולל הוספה של מוזיקה, כתוביות וכדומה.

 זהו, כעת הסרטון מוכן להפצה ושיווק החוצה לקהל היעד שלו.

כיצד סרטון תדמית יכול לשפר את הדימוי של ארגון או חברה?

סרטון תדמית מאפשר לארגונים להציג במקביל את מגוון המוצרים או השירותים שהם מציעים, את האידיאולוגיה שמאחוריהם, ואת המומחיות והמקצועיות של הצוות. הכוח של הפקת סרטון תדמית הוא בהיכולת לשלב בין תמונות, טקסט, סאונד וגרפיקה, בצורה המאפשרת להעביר מסרים מורכבים בצורה ברורה וחזותית.

מדוע חשוב ליצור סרטון תדמית איכותי ומקצועי?

סרטון תדמית איכותי דורש יותר מאשר רק טכניקה טובה – הוא דורש גם מסר חזק וממוקד, אסתטיקה מרשימה, ותוכן מעניין. איכות הצילום, העריכה, הגרפיקה והסאונד צריכה להיות ברמה שמשתלבת בהרמוניה ויוצרת סרטון שמעניין את הקהל לראותו עד הסוף. סרטון תדמית שנעשה נכונה יכול להביא להכרה במותג, לשיפור הדימוי, ולקשר הדוק יותר עם הקהל. סרטון תדמית שנעשה במקצוענות, עם תשומת לב לפרטים הקטנים, יכול לעבוד ככרטיס ביקור מרהיב שממחיש את מהות הארגון, מספר את הסיפור שלו, ומעביר את המסרים שלו בצורה בה הקהל יכול להבין ולהתחבר אליהם.

אנו בסטודיו films for a change בעלי ניסיון רב בהפקת סרטוני תדמית לחברות שמים דגש רב על הפקת סרטונים שמעבירים את המסר הרצוי בצורה ברורה מצד אחד, ומצד שני מותירה רושם חיובי שמחזק את המותג. מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר בכל עת להפקת סרטון תדמית מקצועי ואפקטיבי שיחזק את תדמית המותג שלכם

סיכום

סרטון תדמית הוא כלי עוצמתי המסייע ביצירה ובניית תדמית לעסק וכן כלי להעברת מסרים. בכדי שהוא יהיה יעיל ויעמוד במטרה שלו, מומלץ לעשות אותו עם אנשי מקצוע כמו, film for a change בכדי שההשקעה בו תוכיח את עצמה.  

מילים מהבלוג