הפקת סרטון שיווקי לעסק

22 במרץ 2022

סרטונים לקידום עסקים

במצבים מסוימים קשה לעסקים לתת במה לרעיונות שלהם ולהציג אותם במלואם. פוסטרים ותמונות מכילים מעט מאוד מידע ומצגות ומאמרים אומנם מלאי מלל ומידע אך לרוב הם לוקים בפן העיצובי המושך את עיניי הלקוחות והמשקיעים הפוטנציאלים. סרטוני תדמית לעסק מאפשרים לשלב את היתרונות של כל סוגי הפרסום ומהווים את אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם עסקים. סרטי תדמית לעסק יכולים להופיע במגוון פלטפורמות כמו פרסומות בטלוויזיה ובאתרי אינטרנט, סרטון אודות באתר החברה עצמו וכן בימי מפגש עם משקיעים ובתערוכות. הפקת סרטון שיווקי לעסק תתבצע על ידי גרפיקאים, אנשי אנימציה ומומחי קריאייטיב ומרקטינג על מנת ליצור תוצר ממוקד עבור קהל היעד הספציפי ושיהיה באיכות גבוהה ומרשימה.

 

תהליך הפקת סרטון תדמית

על מנת לגשת לתהליך הפקת סרטון שיווקי לעסק, הדבר החשוב ביותר הוא לתאם ציפיות בין הלקוח והיוצר. במגישה ביניהם יועלו כל המסרים שהעסק רוצה שיועברו בסרטון, יוסבר מי קהל היעד ומה מטרת הסרטון. כך יוכלו היוצרים להתאים את סגנון הסרטון במדויק לדרישות – סרטון אנימציה מצחיק, מצגת חיה אינפורמטיבית או אולי סרט עם שחקנים חיים. הפקת סרטון תדמית לעסק הוא תהליך חי ודינאמי ונתון לשינויים על פי בקשות הלקוח וכן על פי חוות דעת שלאחר סיימו ההפקה שלאחריהן ניתן לערוך שינויים שעל הנייר נראים מינוריים אך השפעתם על התוצר הסופי ויכולת השפעתו גדולה ביותר. מכיוון שהפקת סרטון שיווקי לעסק יכולה לקחת זמן, ככל שתדעו מראש את כל הפרטים שאמורים להיות בסרטון, כך ניתן יהיה לעמוד בלוחות זמנים ולצמצם עריכות.

 

שינוי התדמית של העסק

סרטי תדמית לעסק יכולים להפוך כל עסק אפרפר למושך ואטרקטיבי. סרטוני תדמית לעסק הם מלאי חיים ומעבירים מסרים שעל הנייר יכולים להיות פשוטים ויבשים בצורה מעניינת ומרתקת ובכך מקדמים אותו לקהל יעד חדש עם פוטנציאל רווחים עצום. הפקת סרטון תדמית לעסק צריכה להיות מופקדת בידי חברה מקצועית שתוכל להתחייב על השגת המטרות שנקבעו ולהציג רף גבוה בביצוע. בfilms for a change אנו מייצרים סרטוני שיווק מזה שנים רבות ולנו הניסיון של מאות לקוחות מתחומי עיסוק שונים ומגוונים. לפרטים נוספים וקביעת פגישה ניתן ליצור איתנו קשר עוד היום – film for a change – הפקת סרטון שיווקי לעסק בקלות.

מילים מהבלוג