הדרכה דיגיטלית לחברות וארגונים

22 במרץ 2022

כמה פעמים בחיים המקצועיים שלכם הייתם צריכים לשבת בהדרכה מייגעת וארוכה, שמועברת על ידי אדם עם מעט מאד כריזמה ומעט מאד אמצעיים טכנולוגיים רלוונטיים? כנראה שהתשובה לכך היא הרבה, ולא משנה באיזה תחום אתם עובדים. בשנים האחרונות חברות רבות השכילו להבין את הבעיה הטמונה בהדרכות כאלו והחליטו לשדרג את עצמן אל הדרכה דיגיטלית לחברות וארגונים.

 

מהי הדרכה דיגיטלית לחברות וארגונים

הדרכה דיגיטלית היא בעצם זו שמועברת, לא על ידי מרצה מהחברה או חיצוני לה, אלא על ידי סרטון מוכן מראש. הסרטון כולל בתוכו הרבה מחשבה סביב נושא ההדרכה והמסר שלה, ומטרתו העיקרית היא בעצם להעביר את ההדרכה באופן מעניין, מלהיב ומסקרן.

הפקת סרטוני הדרכה לחברות

הפקת סרטוני הדרכה לארגונים או חברות בעצם צריך להיעשות באופן מותאם לאותו קהל יעד. משמע, לפני שנתחיל עם הפקת סרטוני הדרכה לחברות וארגונים אנחנו נחשוב היטב על המסר המדויק שנרצה להעביר וכל המרכיבים החשובים של הידע שצריך להנחיל לאותה הקבוצה.

אחרי שיש לנו את המסר העיקרי נוכל להתחיל בהפקה וכאן עצם נצטרך לבחור בין סרטון מצולם או סרטון אנימציה. בהתאם למטרת ההדרכה נמצא לרוב שאנימציה היא הבחירה החכמה ביותר, היות והיא מוציאה אותנו מגבולות העולם הפיזי ומאפשרת לנו להנחיל ידע בדרכים שלא ניתן לעשות עם צילום בלבד.

הפקת סרטי הדרכה איכותיים עם איתי לבנה

כדיי שנוכל לקיים הדרכה דיגיטלית לחברות וארגונים, שהיא לא פחות ממדויקת ויעילה, עלינו להיעזר במומחה עבור הפקת סרטוני הדרכה לארגונים. איתי לבנה, בעליה של Films for a change, הוא בדיוק מומחה שכזה שעוסק בתחום כשני עשורים וליווה בתחום עשרות חברות ענק בארץ.

עם איתי לבנה תוכלו לקבל הפקת סרטי הדרכה איכותיים, שמותאמים בדיוק לעסק שלכם ולא על בסיס שבלונה כללית כלשהי. משמע, תוכלו להיות בטוחים כי ההדרכה שלכם מגיעה באופן יעיל לאוזני העובדים שלכם וכך הם יוצאים עם כל המידע שרציתם שהם יקבלו.

לסיכום

הדרכה דיגיטלית לחברות וארגונים היא הדרך הפופולרית והחכמה ביותר כיום להעביר ולהנחיל מידע עבור עובדים שונים בתאגידים אלו. כשנבוא להפיק סרטון הדרכה עלינו לחשוב היטב על המסר שנרצה לשדר לעובדים ומומלץ יהיה להיעזר בחברת הפקות מקצועית, למקסימום יעילות.

מילים מהבלוג